Vai al contenuto

[Thread Ufficilale] Digital Combat Simulator (DCS): Black Shark


Aviatore89

Messaggi raccomandati

  • Risposte 114
  • Creata
  • Ultima Risposta

Partecipanti più attivi

Lo vedo solo io o il black shark ha meno dettagli di come è a full settngs su DCS: black shark?

 

Comunque, per me questa patch è il simbolo del probabile fallimento del progetto DCS

Link al commento
Condividi su altri siti

Lo vedo solo io o il black shark ha meno dettagli di come è a full settngs su DCS: black shark?

 

Dove? In FC2? :blink:

 

 

Comunque, per me questa patch è il simbolo del probabile fallimento del progetto DCS

 

Ma che boiate vai dicendo?!? :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Perchè diavolo sarebbe la fine della serie DCS?? :rotfl::blink:

Modificato da JG53_RedDevil
Link al commento
Condividi su altri siti

Dove? In FC2? :blink:

 

 

 

 

Ma che boiate vai dicendo?!? :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Perchè diavolo sarebbe la fine della serie DCS?? :rotfl::blink:

 

 

1- Il black shark del gioco black shark (appunto :asd:) mi sembra più dettagliato

 

2-perchè doveva uscire l'A-10 C da più di 2 mesi...e poi tirano fuori sta patch...

Link al commento
Condividi su altri siti

I rumors sulla patch risalgono a prima ancora che annunciassero l'A-10C. Inoltre tieni conto che il loro target non siamo certi noi simmers ma sono ben altri. Dovresti seguire un po' di più il forum ufficiale, ne parlano spesso.

 

Inoltre, sarà che sono un fan della id, però la filosofia di Carmack mi va sempre a genio. Io posso aspettare ancora 6 mesi se ciò è necessario per avere un prodotto di qualità. Tutto il resto del mondo invece rilascia prodotti incompleti solo per rispettare le scadenze. Risultato: patch su patch su patch.

 

Ergo se sommi questi due fattori capisci perchè è normale e più che comprensibile aspettare quanto necessario :)

 

Riguardo al punto 1: ma intendi graficamente comparando FC2 con BS?

Link al commento
Condividi su altri siti

Eeeeeeeeeeeee finalmente ci siamo!

 

http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=54012

http://www.digitalcombatsimulator.com/index.php?end_pos=2364&scr=products&lang=en

 

ho appena avviato il download, pesa addirittura 1 GB! ..temo proprio che il mio pc girerà tutta la notte con torrent attivo!

 

DCS: KA-50 BLACK SHARK 1.0.2

 

The Fighter Collection, Eagle Dynamics © 2010. All rights reserved. All trademarks, logos and copyrights are the properties of their respective owners.

 

For news and updates visit us at:

http://www.digitalcombatsimulator.com

http://forums.eagle.ru

 

------------------------------------------------------------------------

 

WARNING!

 

Version 1.0.2 is not online (multiplayer) compatible with previous versions.

Tracks (mission recordings) recorded in previous versions will not play back correctly in version 1.0.2.

 

----------------------------------------------------------------------

 

PATCH INSTALLATION

 

Locate the saved patch file and double click to open and follow instructions.

Installation on Microsoft® Windows® Vista and Windows 7 requires administrator rights.

 

--------------------------------------------------------------------------

 

MULTIPLAYER COMPATIBILITY

 

This patch adds multiplayer compatibility between the Black Shark and Flaming Cliffs 2. As such, either game can host a multiplayer server that either product can join.

 

--------------------------------------------------------------------------

 

TRAINING TRACKS

Old training tracks will not play back correctly in version 1.0.2. To play back older training tracks it is necessary to revert back to version 1.0.1

 

-------------------------------------------------------------------------

ANTI-CHEATING MEASURES

 

To prevent cheating by exploiting altered visibility range settings in the graphics.cfg file, the \Config\ServerGraphics.cfg has been created. Some parameters of graphics.cfg are exported to this file, which is included in the file integrity check system for online play. If the file contents on the client machine differ from the host’s, the client will not be able to connect.

 

--------------------------------------------------------------------------

 

BROADCASTING RADIO STATIONS

Broadcasting stations in game are not accessible any more. This restriction has appeared in connection with a new sound engine introduction.

 

---------------------------------------------------------------------------

 

CHANGES TO MULTIPLAYER

 

1. In order to minimize the possibility of cheating in multiplayer, a system of file and folder checks on the client machine by the server have been implemented. If the contents of the checked files/folders on the client side do not match the contents of the server, the client will be unable to connect to the server. By default, the server is set to check the folder "\Config\Weapons". The specific files and folders to be checked can be set in the following configuration file: "\Config\network.cfg", using the "integrity_check" parameter.

 

2. Expanded the scripting possibilities for online servers. For more information, see "\Scripts\net\".

 

---------------------------------------------------------------------------

 

ERROR PROBABILITY FOR RADAR-GUIDED MISSILES ON LOW ALTITUDE

Increased the error probability for radar-guided missiles (ARH, SARH, radio-command guided) based on altitude above ground. Error probability is reduced as radial velocity increases to 500 km/h. Above 500 km/h, error probability is minimal regardless of altitude.

 

----------------------------------------------------------------------------

 

PROBLEMS AND KNOWN SOLUTIONS

 

ATI Radeon: using Catalyst 9.4 (and up) drivers is known to cause possible crashing and graphical artifacts. To solve this, disable the Catalyst A.I. (right-click on the desktop -> Catalyst™ Control Center -> Graphics Settings -> 3D -> Catalyst A.I. -> Disable Catalyst A.I.).

 

©Eagle Dynamics, 2010

©The Fighter Collections, 2010

 

Appena trovo qualche dettaglio in più aggiorno!

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 1 mese dopo...
  • 1 anno dopo...

Crea un account o accedi per lasciare un commento

Devi essere un membro per lasciare un commento

Crea un account

Iscriviti per un nuovo account nella nostra community. È facile!

Registra un nuovo account

Accedi

Sei già registrato? Accedi qui.

Accedi Ora

×
×
  • Crea Nuovo...