Welcome to Aerei Militari Forum
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!
Un Saluto a Tutti
Iniziato da
Manuele
, lug 11 2012 11:15
Inviato 11 luglio 2012 - 11:15
Mi chiamo Manuele Villa (MVG3D), 56 anni, appassionato di storia dell'aviazione ed, in particolare, di TUTTO quello che ha volato con insegne Italiane dalle origini ai giorni nostri. Ex plastimodellista, tra i soci fondatori della "mitica" I.P.M.S. - ROMA (anni '70), da alcuni anni ho smesso di fare modelli "veri" per passare al "virtuale", mi spiego : ora mi occupo esclusivamente di MSFS (Microsoft Flight Simulator), ho realizzato parecchie "repaints" per velivoli Italiani e, negli ultimi cinque anni, anche velivoli "completi" (Savoia Marchetti SM.79, Fiat CR.42, Macchi C.202 in collaborazione con Italianwings, Fiat G.12, SM.73 ed '81, in collaborazione con Pcmeneg/S.Meneghini, Savoia Marchetti SM.74, C.R.D.A. Cant.Z506A/C, Fiat G.18, Breda Ba.65, Ansaldo SVA 5/9, DFS 230, Ansaldo SVA-5/9).

Accedi
Registrati ora!
Torna su